Succén är tillbaka, fotbollsskola 2022

20 april, 2022 Fotboll

Välkommen till AIF:S fotbollsskola i sommar. Vi hoppas att många barn mellan 6 och 11 år kommer vara intresserade av att komma ner till Hindsjövallen för att leka och träna fotboll. Vi kommer under tre dagar träna och bli vän med bollen. Sista dagen avslutas med gemensam korvgrillning efter träningspasset. Under pauserna kommer det finnas möjlighet att prova på vattensporter med Alsterbro Barefoot Team utan kostnad. Här krävs att föräldrar är närvarande och har ansvar för sina barn. Simkunnighet är också ett krav vilket innebär att man ska kunna simma 200 meter. AIF riktar ett stort tack till Victoria Fager som genom ett generöst bidrag gör det möjligt att kostnadsfritt kunna erbjuda barnen denna aktivitet förutsatt att man är medlem i Alsterbro IF. Deltagande barn får tack vare donationen tröja, vattenflaska, fotboll och diplom vid deltagande i skolan utan kostnad. Anmälan görs via länken:

När: 19-21 juli
Var: Hindsjövallen
Vilka: Tjejer och killar i åldern 6-11 år. (födda 2011-2016)
Kostnad: 0 Kr men medlemskap i AIF krävs (kan lösas på plats, 150 Kr/person eller 250 Kr/familj).
Ansvariga ledare: Mattias Engström, Lynn Skanbäck, Conny Alfsson, Marcus Nyström
Sista anmälningsdag: 12/6

Anmäl dig via nedanstående länk
Vid frågor kontakta Marcus: marcus@lpiv.se 0705-155820