Ni hänger väl på det nya lotteriet

26 januari, 2024 Barefoot Bingo Fotboll Gymnastik Padel

Vi i Alsterbro IF har valt att vara med vid lanseringen av Folkspels storsatsning JOYNA.

Vi i Alsterbro IF har beslutat att satsa på en intäktsmöjlighet tillsammans med Folkspel genom deras nya digitala prenumerationslotteri JOYNA. Vi ser en möjlighet till att skapa löpande intäkter som kommer påverka verksamheten positivt. Du som medlem kommer vara en nyckel för att vi ska bli framgångsrika i denna satsning. Mer om JOYNA nedan.

Vår ambition är att ge alla chansen att vara med i detta intäktsarbetet.

Försäljningen kommer att starta den 3 april och din uppgift blir att värva prenumeranter. Mer information kommer löpande under februari och mars.

Detta är JOYNA

Prenumerationslotteri med dragning varje fredag -och chans att vinna 10 miljoner.

160 kr/månad (40 kr/vecka)

Ett lotteri för dig som både vill vinna stort och som kan tänka dig att stöta vår förening Alsterbro IF

Första dragningen är den 7 juni första betalningen 27 maj.

För mer information www.folspel.se/joyna

Hoppas ni vill vara med oss i Alsterbro IF på detta.